inside me

pomeriggo inutile questo. giornata inutile. tutto è inutile se quel che più importa non sta dove deve stare. da ieri sera è iniziata una spirale discendente. che palle! cercherò di recuperare. le pareti sono strettine qui, ma mi consola che un aereo potrebbe re-illuminare il sorriso che ho stampato in faccia da un pò di tempo. kiudo la porta e tutti i rumori fuori. solo io e il pc. un duello.
guardo fissa il mio anello, sorrido e mi si accendono gli occhi. guardo il calendario, le pinte sulla scrivania, i nuovi libri, la corona, il cappello, le foto. ma quello che conta è ciò che vedo quando guardo dentro di me. le immagini sono chiare e definite. si miskiano ai sogni e ai ricordi.
Advertisements

About Raffaella di iorio Photography

I am an italian girl but – at the moment and since 2006 – I live in Madrid, Spain. I am always dreaming of being travelling all around the world… with my Canon in the hands of course. My biggest dream is to be a professional photographer. Guys, I am working on it. In this blog you will find pics and travels memories, desires, ideas, news… and me. Just myself.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s